Ben10 och skitdomare

Hej Hallå Tjong i Flången!
Så tror jag att Rebecca skulle kunna på för sig att säga! Fast jag vet ju inte egentligen... I förrgår hade vi inget internet av någon anledning, så blev ingen dator för mig.. Hade väl inte alltför mycket tid heller eftersom det var skola till halv 4 och sen träning klockan 6.. Igår hade jag sovmorgon, mycket skönt och behövligt! Sen gick jag upp och åt frukost, gjorde mig iordning, fixade disken och sedan tvätten. Efter det kom Niklas och hämtade mig och sen åkte vi till Lekstugan. Där skulle vi köpa Ben10 (benten) figurer till hans systersöner. Helt värdelösa små plastfigurer, men vill ungarna ha sånt, så visst. Sen åkte vi ut och hämtade hans syster och grabbarna i Endre och fortsatte sedan ut till hans pappa i Vallstena. Vi kom dit vid kvart över 3 och åkte inte därifrån förrän tjugo över 11! Så det blev middag och poker och handboll och hela fadderuttan!
Idag var det match. En mycket rolig sådan om inte det hade varit för dessa, nej, jag har inga ord för dom... Inkompetenta, korpulenta, tappade...finns tusen ord till för att förklara dessa idoter timm "domare". För att citera min tränare ;
"Rutten jävla pisstorsk. Hur är det ens rimligt att man betalar pengar för dessa domare, jag kan inte för allt i världen förstå hur man kan vara så pass jävla urusel, dra åt helvete."
Men vad ska man göra liksom.. Käftar man åker man direkt.
Jaja, ikväll skall jag gud i jesus bara slappa!
Nu skall jag rulla köttbullar, har plasthandskar på händerna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0