Sjuk..

Ojojoj, blev ingen tid över till att blogga igår!
Vi åkte ju ut till Niklas pappa igår och där blev vi kvar tills klockan sex. Vi fikade, spelade kort, spelade fia och hade trevligt. När vi åkte hem hade jag bråttom. Jag kom hem vid tio i sju och kvart över skulle jag bli hämtad till träning. Mycket stressigt.. Träningen var galet rolig!! Fast Marcus, tränaren, blev lite irriterad på mig.. Efter det åkte jag hem och spelade Monopol med Niklas, min syster, min bror och min systers kompis. Mycket roligt, men jag är fasen inte bra på det...
Idag är jag sjuk.. Ont i halsen, snorig, ja allt helvete.. Så nu blir det soffan, täcket, te och Top Model!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0