Lååång dag...

Idag var det då första RIKTIGA skoldagen. Helt okej dag, idrotten var riktigt rolig! Men det sämsta var att vi slöt halv 5 pga extramatten.. Gick alltså i skolan idag från 8 till halv 5, RÄTT länge! På extramatten under genomgången upptäckte jag och Madde nya saker som vår lärare inte lärt oss. Konstigt att man inte klarade provet :s Näe, matte är nog inte min grej.
När jag kom hem förut lagade min bror mat, sen åt vi tillsammans. Det var roligt att prata lite med honom, händer inte så ofta.
Idag skall Niklas ha snaggat sig!! Jag är galet nyfiken! Ni får höra senare hur det blev! :)
Nu måste jag sätta igång med ett svenska-arbete som skall vara inne på fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0