Jobbar/otursdag!

Imorse vaknade jag upp i min älsklings säng och myste lite. Sen gick vi upp i halvgod tid och fixade lite och åt frukost. Sen flög minutrarna förbi, så vi var tvungna att skynda ut till bilen. Väl ute och sittandes i bilen kör den fast i snöslasket på parkeringen och vi kom verkligen ingenvart! Så till slut fick jag gå så snabbt min korta ben orkade bort till kiosken och skynda galet med allt som skulle fixas innan öppning!
Det var många skummisar inne idag, snackade en massa. Vissa av dom till sin bästa förmåga, vilket gjorde det lite svårt för mig att höra vad dom sa... Precis innan hon som skulle byta av mig kom så ringde telefonen och det kom jättemycket folk och faxen valde att sätta telefonen på högtalare och massa shit. Så nu, väl hemma hos Niklas är jag helt slut i både huvud och kropp..
Ikväll blir nog mys/filmkväll och imorrn drar skolan igång igen. Mycket onice..
Nu skall jag hjälpa Niklas bygga hylla. Att man alltid skall vara mannen i förhållandet......

Pappsen har en butik i Karlskrona också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0