Hej Dåig Uppdatering

Åtta dagar sen, inte bra, inte bra. Men jag har haft så hemskt mycket att göra! Skolan tar kål på mig! Eller säger man kol? Aj ja vene! Natten till fredag förra veckan klockan 2 blev jag klar med en repportskrivning på svenskan, den blev tillslut tio sidor lång och jag var vid tillfället helt död! I rapporten ingick det att man skulle släktforska lite vilket jag fortsatte med efter jag skickat in rapporten och hittade en sida där jag kunde spåra min släkt ända till början av 1600-talet!! Helt galet! Så jag och pappa tog med datorn hem till min farfar och visade honom, han blev nästan rörd till tårar! Mycket gulligt.
Resten av veckan har bestått av plugg och träningar och så mycket sömn jag kunnat få. Och det ser inte ut att ändras framöver. Jag kommer bli utbränd..
På lördag skall jag och Niklas åka ut till hans pappa och hälsa på. Dit kommer även hans syster och hennes söner. Galet gulliga ungar! Så det skall bli kul :)

Imorrn skall kanske jag och Madde åka buss från Bingeby till skolan! :D Fast det beror på om hon sover hos sin pijke eller inte... Vi får se!
Nu skall jag försöka bättra på skrivandet, hoppas jag lyckas!
Min gammelfarfar Axel. Sjukt tungt att hitta han på nätet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0