Grym som få!

Nu har jag varit lite offline i tre dagar, men det har ju faktiskt varit nyårsafton! Den var riktigt grym! Vaknade hemma hos Niklas och låg kvar i sängen och såg film hela dagen. Såg klart Inception, mycket sevärd film! Sen åkte vi hem till mig och fixade iordning oss och sen gick vi till gråbo där min släkt var. Sen var vi där hela kvällen och natten. Hade galet roligt! :) Nyårsdagen slappade hela familjen och Niklas i soffan hela dagen och såg bl.a Ivanhoe. Den är ett måste på nyårsdagen! På natten hämtade jag och Niklas hans familj vid båten. Sen åkte vi hem och sov hos han. Idag har vi bara degat i hans säng. För en stund sen kom jag hem, rätt skönt faktiskt.

Efter den lilla rapporten finns väl inte alltför mycket att säga. På tv är det Tjenare Kungen. Rätt intressant film...näe.. Men Joel Kinnaman är iaf med! MUMS!
Slut med yr!
Hare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0