Dryyygt!

Idag drog skolan igång. Jag fick mycket sovmorgon eftersom mitt ind. val inte börjar förrän den 8:e. Så jag bjöd hit Madeleine på lunch. Det blev kyckling, ris och bea-sås :) Mycket gott! Sen gick vi till skolan vid halv 4 för att vi hade obligatorisk extramatte. När vi väl kom dit så sa dom till oss att den obligatoriska extramatten är IMORRN! Skit också, snacka om att gå till skolan i onödan..
Men vi tänkte att det var lika bra att plugga lite när vi väl var där, så vi satt kvar i 45min. Sen gick vi hem.

Nu sitter jag hemma och gör ingenting, mycket skönt! Skall på träning ikväll. Måste springa bort träningsvärken från i lördags..
Hoppas ni haft en mer värd dag än jag!
I skolan för typ två år sen. Ser ungefär lika intresserad och glad ut som idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0