Laughing with


No one laughs at God in a hospital
No one laughs at God in a war
No one's laughing at God
When they're starving or freezing or so very poor

I made it! Jag kom in på stan och lyckades köpa vad jag behövde! Innan vi åkte till stan så kom jag nämligen på att jag hade fått ett presentkort på strövet av min bror, P E R F E C T! Gillades starkt i det läget. Nu skall jag snart äta och sen klockan åtta skall jag se Victoria's Secret Fashion Show. Efter det kommer min Niklas och hämtar med mig hem till sitt! Vi var nyss på Hemmakväll, båda på galet frossar-humör, så vi kom ut därifrån med en film, en godispåse och två chipspåsar (a). Inte det mest hälsosamma valet man kan göra, men häromkvällen gjorde vi faktiskt fruktsallad (för övrigt den godaste jag någonsin ätit) så ikväll kan vi få frossa lite!
Nu skall jag hjälpa till med maten!

^Filmen^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0