Jag är tillbaka!


Tilda idag!

Hej allihop!
Jag är tillbaka, och det är jag glad över! Inte bara för att jag får blogga igen, utan för att jag även får vara i stan! Har saknat! Idag är det onsdag. Min syster är hundvakt åt mormors hund, först var jag inte glad. Den skällde så jag vakna. Men nu är det lugnt, har varit på en promenad med den och lekt lite. Idag har jag även fått tillbaka min cykel! Den är hel! Yey!
Igår när jag kom hem från Fårö var jag med Fanny och Oliver hela kvällen, det var mycket roligt. :). Vi såg Djungelboken, på min begäran! Den är så söt! (gud va ! jag gör idag.. Heheh). På Fårö har det varit chill. Bara tagit det lugnt. Midsommar var helt Okej. Släkten, 6-kamp och god mat. Så helt Okej.
Idag händer det nog int så mkt mer, bara chilla. Veckan kommer nog bara flyta på helt lugnt, man gör liksom vad man känner för när man har så mkt ledighet, sjuukt skönt! Så om ni vill hitta på nått är det bara att ringa!
Ha det bra sötnosar,
-Kisses-


Synd att jag måste va så ful på denna bild..  ;)


Min syster har fyllt år. Nu är hon inte så liten längre, 14 år! Grattis gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0